چرا نسخه جدید Omicron COVID بیشتر نگران است – CBS Los Angeles


سی‌بی‌اس میامی – از آنجایی که کشورهای بیشتری موارد ابتلا به نوع جدیدی از ویروس کرونا را گزارش می‌کنند، نگرانی‌هایی در مورد مسری‌تر بودن و خطرناک‌تر بودن آن نسبت به نوع دلتا وجود دارد.

دکتر رابرت مورفی، متخصص بیماری های عفونی در دانشکده پزشکی فاینبرگ دانشگاه نورث وسترن، گفت: «این چیز دیوانه وار جهش یافت. حداقل 30 جهش در پروتئین خار وجود دارد. این بیشتر از هر گزینه دیگری است.”

بیشتر بخوانید: این زن پس از تلاش برای سوار شدن بر روی آسفالت LAX برای ارزیابی سلامت روانی دستگیر شد

این جهش ها می توانند عفونت سلولی با ویروس را تسهیل کنند.

دکتر مورفی گفت: “اگر به داده ها نگاه کنید، به نظر می رسد که آنها راحت تر از دلتا منتقل می شوند.” ما نمی دانیم که آیا واقعاً در مورد پیشرفت بیماری، مرگ یا بستری شدن در بیمارستان بدتر است یا خیر. بنابراین این ممکن است بسیار شبیه به آنچه در دلتا دیدیم باشد. اما همه چیز واقعاً باید اتفاق بیفتد و احتمالاً حداقل یک یا دو هفته طول می‌کشد.»

بیشتر بخوانید: شورای شهر لس آنجلس روز سه شنبه رای به ممنوعیت این روح خواهد داد

نگرانی دیگر این است که چگونه واکسن های مدرن در برابر گزینه جدیدی که در حال حاضر در حال مطالعه است موثر خواهند بود.

دکتر مورفی گفت: «به احتمال زیاد، واکسن‌های فعلی محافظتی را ارائه می‌کنند.

دکتر مورفی در پاسخ به این سوال که چند گزینه دیگر ممکن است در آینده ما وجود داشته باشد، پاسخ داد: “تا زمانی که همه واکسینه نشوند، نامحدود خواهد بود.”

اخبار بیشتر: نمایشگاه جدیدی از پرنسس دایانا در سانتا مونیکا افتتاح می شود

کارشناسان توافق دارند که تلاش‌های واکسیناسیون در سراسر جهان برای پایان دادن به این بیماری همه‌گیر بسیار مهم است، زیرا هر چه بیشتر طول بکشد، احتمال جهش ویروس بیشتر می‌شود.