دمپر یا دریچه چیست ؟

این دریچه خطی به صورت طولی بر روی درب دریچه بازدید تاسیسات نصب می گردد. بر روی دربِ فن کویل هایی که هوای سیستمِ برگشتِ آنها باید مستقیماً از زیرِ دستگاه تامین گردد باید منفذی روی درب دریچه بازدید کناف فن کویل ( دریچه بازدید کناف داکت اسپلیت ) ایجاد نمود که هوای فضای محیط بوسیله دستگاه فنکویل مکش شود و به این منظور روی درب دریچه بازدید کناف فن کویل شیارهای موازی در طولهای 9 و 18 سانتی بصورتِ پرسی و فابریک ایجاد می شود و به این دلیل به این نوع دریچه بازدید کناف فنکویل ، دریچه بازدید کناف فن کویل شیاردار گفته می شود. در فن کویل هایی که سیستمِ برگشتِ هوای آنها بوسیله کانالِ رابط از محیط تغذیه می شود نیازی به ایجادِ منفذِ عبور هوا بر روی بدنه ی درب دریچه بازدید کناف فن کویل ( دریچه دسترسی فن کویل )نیست و در این نوع دستگاهها لزوماً باید درب دریچه بازدید کناف فن کویل کاملاً مسدود باشد. این نوع دیوارها و سقف های بنایی سنتی به صورت غیر اصولی ساخته شده اند و دسترسی به تاسیسات درون آنها بسیار مشکل است.

ترمینال حجم ثابت گرد

قیمت و خرید فیش نری آداپتور ترمینال دار 2.1 میلی متری استاندارد کاربرد دریچه بازدید فاضلاب برای زمانی است که می خواهید به قسمت های مختلف سیستم فاضلاب شامل لوله، سیفون، زانویی و غیره بدون نیاز به خارج کردن لوله و تخریب ساختمان، دسترسی سریع و راحت داشته باشید. برای دستگاههای فن کویلی که نیاز به مکش هوای برگشت از طریق درب دریچه بازدید کناف فن کویل دارند عموما از این نوع دریچه بازدید کناف استفاده می کنند.میزان شیارهای موجود روی درب دقیقا به میزان نیاز دستگاه به هوای برگشت یا مکشِ دستگاه بستگی دارد.عرض این شیارهای موازی یا بصورت ۹ سانتی یا بصورت ۱۸ سانتی در نظر گرفته می شود که به تناسب بزرگی یا کوچکی درب دریچه بازدید کناف از این شیارها استفاده می گردد.نوع جانماییِ این شیارها نیز بسیار مهم است و این جانمایی متناسب نقطه ی مکنده دستگاه فن کویل تعیین می گردد.البته با توجه به اینکه محل اصلی مکش دستگاه فن کویل عموما در جانب پشت دستگاه تعبیه شده است معمولا راستای این شیارها در کناره ی یک سومِ طول درب و نزدیک لولا قرار می گیرد،لازم به توضیح است گاهی اوقات برای زیبایی بیشتر و نمای دکوراتیوتر راستای این شیارهای موازی در آکسِ درب جانمایی می شود.این شیارهای موازی هم می تواند بصورت طولی در درازای درب و هم بصورت چند خط عرضی در عرض درب دریچه بازدید کناف فن کویل ایجاد و جانمایی گردد. ​​​​!

دربِ دریچه بازدید کناف فن کویل ساده لولایی بوسیله لولا به قسمتِ فریم متصل می گردد وبه وسیله قفل زیمنسی، درب ، باز و بسته می شود، اما در مدلِ وزنه ای درب بصورت کامل از فریم جدا شده و بعداز مراحلِ بازدید و تعمیرِ فن کویل در محلِ نشیمنِ خود جانمایی می گردد.سطحِ بدنه ی دریچه بازدید کناف فن کویل ساده نیز بوسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع قابل پوشش می باشد.دریچه بازدید کناف فن کویل را می توان هم بصورت پیچ از رو، و هم بصورتِ پیچ از داخل(بصورت مخفی) در محل موردنظر نصب نمود. درب و قاب توسط لولایی مخصوص به یکدیگر متصل می شوند و حتی در هنگام باز شدن نیز درب به فریم اصلی متصل باقی می ماند. در واقع برای اینکه درب دریچه بازدید تاسیسات هنگام باز و بسته شدن هیچ مانعی نداشته باشد باید به میزان ۲ تا ۳ میلیمتر از هر طرف کوچکتر در نظر گرفته شود.

زیرا هنگام نصب نصاب بتواند به راحتی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل را درون حفره جانمایی کند. تیغه های این دمپر هوا به صورت موازی ساخته شده اند که با گرفتن دسته به صورت همزمان و هماهنگ در حالت باز یا بسته و نیمه باز قرار میگیرند و میزان هوای عبوری از مجرای هوا را تنظیم می کند. دریچه بازدید کناف فنکویل خطی ۳۰درجه هم برای دستگاههایی که نیاز به مکشِ مستقیمِ هوا از زیرِ فنکویل را دارند موردِ استفاده قرار می گیرد و مکانیسمِ این دریچه نیز به این ترتیب است که بر روی دربِ اصلیِ دریچه بازدید کناف فنکویل، یک دریچه خطی ۳۰ درجه نیز تعبیه می شود و این دریچه خطی۳۰ درجه وظیفه ی انتقال و مکشِ هوا را از محیط به داخلِ محفظه ی دستگاه فنکویل به عهده می گیرد. دریچه بازدید کناف فن کویل عموماً برای بازدید وتعمیر فن کویل های سقفی طراحی و ساخته می شود و به اپراتور این امکان را می دهد که بصورت دوره ای بتواند دستگاه فن کویل را بصورت سهل الوصول چکاپ سیستم لمینار فلو – شرکت تهویه سازه شار و تعمیر نماید. است که به تعمیر و بازدید دستگاه کمک میکند. گروه صنعتی تهویه کلوانی برای ساخت ترنینگ ون از دقت و ظرافت بسیار استفاده میکند تا ترنینگ ون را بدون هیچگونه عیب و نقصی به کارفرما و حتی مشتریان تحویل دهد.

فایر دمپر موتوریدر اینجا بیشتر به بررسی وب سایت و.