فیدلیتی ماشین فیدلیتی مشخصات فیدلیتی

فهرست مطالب

محور زیر یا شافت واسط وظیفه دارد نیروی گشتاور را از محور محرک به متحرک منتقل نماید که با استفاده از چرخ دندههایی که روی آن قرار دارد محور اصلی گیربکس در ارتباط است و چرخدندههای ورودی این محور با چرخدندههای محرک گیربکس متصل است و نیروی گشتاور تولید شده را با همان سرعتی که دارد به سمت شافت خروجی منتقل میکند. به هر حال ماحصل تلاشهای طراحان و تولید کنندگان، ماشینی است که خشونت، جدیت، سرعت و قدرت از آن منعکس میشود. این عیب بزرگ حتی در خودروهای مشابه ایرانی هم کمتر دیده میشود. در مورد تارا اما نمیتوان چنین گفت زیرا هرچند طراحان ایرانخودرو سعی داشتهاند این ماشین را هم از پژو ۳۰۱ متمایز کنند و هم نمای مدرنتری به آن ببخشند، اما طراحی عجولانه کار را خراب کرده و باعث شده ظاهر تارا بیتناسب و سردرگم به نظر برسد. ماشین تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است و بعضیها آن را به عنوان پژو ۳۰۱ میشناسند.


خودرو دیگنیتی۹ ماشین اتومات ارزان در بازار ایران را بشناسید - وبلاگ کارنامه بهتر بود که این ویژگی در کاسه چراغ خودرو تعبیه می شد و این دو ویژگی صرفا به دلیل کاهش هزینه های تولید بدین گونه تعبیه شده اند اما در قبال هر دوی این خودرو ها طراحی آن ها چندان به روز نیست و بهتر است یک فیس لیفت خرید و فروش حواله خودرو جانبازان – آکادمی مالی مسعود را تجربه کنند. اصلیترین رقیب فیدلیتی محصولی دیگری از چین و تولید کمپانی چری است. افزایش رفاه و آسایش راننده در ترافیک و تعویضهای نرم و سریع جزو اصلیترین نقاط قوت این نوع گیربکسها هستند اما قیمت بالاتر در مقایسه با گیربکسهای دستی، هزینههای تعمیر و نگهداری بالاتر، وزن بیشتر و… اگر میخواهید خودرویی با داشبورد نرم و فضای مناسب عقب خریداری کنید، شاهین گزینه مناسبی است. البته مصرف سوخت 7.5 لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی برای استانداردهای روز جهان عدد چندان شگفتانگیزی به حساب نمیآید اما در هر صورت به نسبت جثه و وزن نه چندان سبک ماشین، میتوان گفت که راضیکننده است.از دیگر مشخصات فنی فیدلیتی میتوان به سیستم تعلیق مکفرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره نمود که نوید یک سواری قابل قبول را به ما میدهند. گاهی این عوامل برای خودروهای داخلی و وارداتی مشترک هستند و گاهی دلایل تعیین قیمت خودروهای ایرانی و خودروهای وارداتی متفاوت است. ᠎&;​ !


اگر تا امروز گمان میکردید که خرید اقساطی فقط مختص خودروهای داخلی و تا محدوده قیمتی پایین است، سخت در اشتباه بودید. گریبکس یا گیریبکس یک اشتباه رایج بین مردم ایران است. از این نوع گیربکس که در دو نوع ۵ و ۶ سرعته است در خودروهای لوکس و اسپرت استفاده میشود و بهتازگی مدل ۷ سرعته آن در اتومبیلهای اسپرت و مسابقهای به کار میرود. از طرفی چینیها برآورده کردن نیازهای بازار جهانی را بهخوبی یاد گرفتهاند، همین امر باعث صرفه جویی در هزینه تولید میشود. محور اصلی یا شافت خروجی از طریق محور واسط با یاتاقانها و چرخ دندهها درگیر هستند و نیروی تولید شده از گیربکس یا جعبه دنده را به سمت دیفرانسیل یا میل گاردان میفرستد محور اصلی دارای چرخ دندههای متناوبی تعبیه شده است تا با قطرهای مختلفی که چرخدندهها دارند به وسیله یاتاقانها حرکت دورانی داشته باشند حرکت چرخ دندههای روی این محور با اتصال با چرخ دندههای شافت واسط یا محور زیر میسر میشود. این نوع گیربکسها که معمولا به صورت پنج و شش سرعته تولید میشوند در خودروهای لوکس به کار میروند و استفاده از مدل هفت سرعته آنها نیز به تازگی در خودروها اسپرت و مسابقهای رواج یافته است.


خودرو فیدلیتی

خودروهای چینی به داشتن امکانات رفاهی معروفند و فیدلیتی نیز یکی از آنهاست. از نظر فنی هر دو خودرو مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی هستند که 1498 سی سی حجم دارد، اما این موتور قادر است برای دیگنیتی 148 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند اما با شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی صاحب ماشینی میشوید که پیشرانه آن 155 اسب بخار قدرت دارد و 230 نیوتن متر گشتاور ایجاد میکند. از نظر استهلاک و هزینههای نگهداری باید بگوییم که تارا با پیشرانه ۱۶ سوپاپ، تنفس طبیعی دارد و استهلاکش کمتر است. اینکه چین به عنوان یکی از کشورهایی با نیروی کار ارزان شناخته میشود، در این بین نقش مهمی دارد. به گزارش ایمنا، برند جتور () در سال ۲۰۱۸ در چین تأسیس شد، این برند زیر مجموعهی برند معتبر و خوشنام چینی به نام چری () است. اما یک نکته را در نظر داشته باشید، به گواه کارشناسان، ظاهر دیگنیتی جوان پسندتر است و فیدلیتی خودرویی خانوادگی محسوب میشود؛ حال شما هستید که باید انتخاب کنید. در نهایت باید گفت قیمت فیدلیتی و دیگنیتی در یک محدوده تعیین شده است و با توجه به مواردی که گفته شد این شما هستید که باید تصمیم بگیرید.