سانز برای هفدهمین پیروزی متوالی مقابل واریرز با نتیجه 104-96 – سی بی اس سانفرانسیسکو


PHOENIX (AP) – Mikal Bridges و Deandre Ayton همگی پس از بازی روی سکو لبخند زدند و یک چرخش چهار ساله برای Phoenix Suns را به یاد آوردند که هنوز از برخی جهات باورش سخت است.

سانز در فصل تازه کار خود تنها 19 بازی برد. اکنون آنها با 17 پیروزی – متوالی – یک رکورد امتیاز را به ثبت رسانده اند.

به خواندن ادامه دهید: سن خوزه پلاک خوان ها را برای جلوگیری از سرقت تایید می کند

آیتون 24 امتیاز، کریس پل 15 امتیاز و 11 پاس گل به دست آورد و سانز هفدهمین امتیاز خود را کسب کرد.

بریجز می‌گوید: «فقط کار زیاد است، سختی‌های ذهنی زیادی که به آن بچسبند. وقتی به اینجا رسیدیم می‌دانستیم که می‌خواهیم آن را برگردانیم.»

Suns با وجود از دست دادن گارد ستاره دوین بوکر در کوارتر دوم به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ چپ پیروز شد. او در 15 دقیقه 10 امتیاز و دو ریباند داشت. به نظر می‌رسد که این بازیکن 25 ساله قبل از رفتن به رختکن، چند دقیقه قبل از پایان نیمه اول، خودش را مجروح کرده بود که در هنگام حرکت به سمت سبد برای یک لی‌آپ و پشت پای چپش را گرفته بود.

مونتی ویلیامز، سرمربی سانز پس از بازی گفت که او به‌روزرسانی فوری درباره بوکر ندارد. ستاره دو ستاره در نیمه دوم به نیمکت بازگشت و هم تیمی هایش را تشویق کرد.

حتی بدون بوکر، سانز با 56:54 در نیمه اول و 80:78 در کوارتر چهارم پیش افتاد. بازی نزدیک بود و هیچ یک از دو تیم دو رقمی پیش نمی‌رفت تا اینکه لندری شامت در فاصله 54.4 ثانیه‌ای به پایان بازی، یک امتیاز 3 امتیازی را به ثمر رساند.

ویلیامز گفت: “برای من این فقط اراده و سختی بود.”

این برد نقطه عطف دیگری برای Suns بود که با هسته جوان Ayton، Bridges و Booker موفق بودند. آخرین مهره کلیدی زمانی اتفاق افتاد که آنها پاول – یک ستاره 11 بار – را قبل از فصل گذشته اضافه کردند. فینیکس قبل از باخت به میلواکی باکس در ماه جولای به فینال NBA رسید و حالا یک برد برد دارد که بیش از یک ماه طول کشیده است.

دو تیم عصر جمعه دوباره در گلدن استیت به مصاف هم خواهند رفت.

بازی روز سه‌شنبه یک مسابقه رقابتی بسیار مورد انتظار بود زیرا سانز و واریورز بهترین رکوردهای NBA را دارند. به گفته دفتر ورزشی الیاس، همچنین اولین بار در تاریخ لیگ بود که دو تیم از یک لیگ پس از حداقل 20 بازی در فصل عادی با شانس 0.850 یا بالاتر با یکدیگر رقابت کردند.

بازی در اکثر موارد با هیاهوها روبرو شد – حداقل تا زمانی که واریرز که در هفت بازی پیروزهای پیاپی خود را پشت سر گذاشته بود، در کوارتر چهارم سرد شد.

جردن پول با 28 امتیاز پیشتاز گلدن استیت بود. استفن کری – که به طور میانگین 28.6 امتیاز در هر بازی وارد میدان شد – در 4 شوت از 21 شوت، 12 امتیاز از جمله 3 از 14 شوت از محدوده 3 امتیازی به دست آورد.

کری گفت: با تمام اشتباهاتی که مرتکب شدیم و چقدر وحشتناک توپ را شوت کردم، بازی نزدیکی در پیست بود. می دانم که بوکر مصدوم شد، اما بله، این درس خوبی برای ما بود. ما شدت و تمرکزی که برای شکست دادن چنین تیمی نیاز داریم را درک می کنیم.”

به خواندن ادامه دهید: مظنونان قتل سن خوزه بدون وثیقه آزاد شدند. افسران پلیس توییت کردند “سیستم شکست خورده است”

سانز در نیمه دوم وریرز را به تنها 42 امتیاز محدود کرد. واریرز نیز 22 فروش داشته است.

خورشیدها و رزمندگان هر دو 18-3 هستند. تنها بار دیگری که فینیکس در 17 بازی متوالی پیروز شد، در فصل 2006/07 بود. آنها در روز پنجشنبه برای هجدهمین پیروزی خود در فرنچایز مقابل پیستونز تلاش خواهند کرد.

سانز از 27 اکتبر، زمانی که هریسون بارنز در ساکرامنتو کینگز 3 بازی را به ثمر رساند، شکست نخورده است.

هارد تی

ویلیامز در کوارتر چهارم با یک خطای فنی روبرو شد که پس از 3 امتیازی جائه کرودر وارد زمین شد. این سه گانه تنها چند دقیقه قبل از پایان، برتری فینیکس را به 99:91 رسانده بود، بنابراین قابل درک بود که چرا مربی در زمان استراحت تشویق کرد.

مشکل این بود که استیو کر، سرمربی گلدن استیت هرگز به استراحت دعوت نکرد.

نکات

رزمندگان: اف آندره ایگوادولا (زانوی راست)، جی دامیون لی (شخصی)، جی کلای تامپسون (بازیابی آشیل راست)، و سی جیمز وایزمن (بازیابی زانوی راست) بازی نکردند. … اف اندرو ویگینز اوایل روز سه شنبه گرفتگی کمر داشت اما بازی کرد. او در 33:18 دقیقه با 10 امتیاز به کار خود پایان داد. … جنگجویان با وجود برتری 51-35 ریباند و برتری 40-14 امتیازی در رنگ شکست خوردند.

سونن: F/C فرانک کامینسکی (زانوی راست)، اف عبدالنادر (زانوی راست) و اف داریو ساریچ (زانوی راست) بازی نکردند. … بوکر هیچ بازی این فصل را از دست نداده است. او قبل از سه شنبه به طور میانگین در هر بازی 24 امتیاز کسب کرده بود. … کم جانسون نیمه دوم را برای بوکر آغاز کرد و با 14 امتیاز به پایان رسید. … آیتون 11 از 19 را خارج از زمین بازی کرد و 11 ریباند نیز داشت.

بعد

رزمندگان: شنبه میزبان خورشید است.

Suns: پنجشنبه شب میزبان پیستونزها باشید.

اخبار بیشتر: مقامات: مظنون به قید وثیقه در Walnut Creek Nordstrom شکسته شد. مظنون دوم در دادگاه حاضر شد

© کپی رایت 2021 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.