AT&T، Verizon، T-Mobile یا UScellular؛ نقشه نشان می دهد که کدام ارائه دهنده خدمات تلفن همراه بهترین پوشش را در منطقه شما ارائه می دهد

فهرست مطالب


یک برج تلفن همراه در روز دوشنبه، 22 می 2017 در High Ridge، مو ظاهر می شود. (AP Photo / جف رابرسون)

آیا به فکر تعویض اپراتور بی سیم خود برای خدمات بهتر هستید؟ ممکن است بخواهید ابتدا این نقشه را بررسی کنید.

کمیسیون ارتباطات فدرال یک نقشه تعاملی ایجاد کرده است که پوشش‌های چهار ارائه‌دهنده بزرگ، AT&T، T-Mobile، Verizon و UScellular را مقایسه می‌کند.

برای بررسی پوشش منطقه خود، روی نقشه زیر زوم کنید یا آدرس خود را وارد کنید. سپس از لیست لایه ها در سمت راست نقشه برای جابجایی بین ارائه دهندگان یا مقایسه آنها با یکدیگر استفاده کنید.

با نگاهی به کل کشور، Verizon و AT&T بیشترین پوشش را دارند، اگرچه به نظر می رسد که Verizon در غرب کمی بهتر عمل می کند. T-Mobile بیشتر کشور را پوشش می دهد، اما یک حفره بزرگ در منطقه تحت پوشش خود در مرکز نبراسکا دارد. پوشش سلولی ایالات متحده به راحتی نازک تر است و قوی ترین ناحیه پوشش از ویسکانسین تا اوکلاهما امتداد دارد.

FCC نقشه را در این ماه با استفاده از داده های جمع آوری شده تا 15 می به روز کرد.

این نقشه به مصرف کنندگان کمک می کند تا دو نوع پوشش را مقایسه کنند. ابتدا، پوشش داده 4G LTE از هر ارائه دهنده را به شما نشان می دهد.

وب سایت FCC گفت: «به ویژه، نشان می دهد که مشتریان می توانند انتظار دریافت خدمات پهن باند 4G LTE را با حداقل سرعت دانلود پنج مگابیت در ثانیه (5 مگابیت در ثانیه) و سرعت دانلود 1 مگابیت در ثانیه (1 مگابیت در ثانیه) داشته باشند. .

این نقشه همچنین به شما امکان می دهد پوشش صوتی و متنی را در منطقه خود مقایسه کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت نقشه و نحوه استفاده از آن را در وب سایت FCC اینجا ببینید.